BUŁGARIA, Sunny Beach

BUŁGARIA, Słoneczny Brzeg, Złote Piaski to ulubione kurorty mojej babci, która z rozrzewnieniem wspomina lata 80-te, czasy gdy jeździła tam na urlop. Długo i mnie kojarzyły się tylko z przeokropnie długimi wyprawami „Maluchem” do upragnionego ciepłego morza.
Tegoroczny wybór destynacji na wakacje nie był przypadkowy… wybieraliśmy się na urlop z dziadkami 🙂 Przeglądając oferty w sieci trafiłam na biuro podróży MillenniumTravel, które na Gruponie oferowało 9 dniowe wakacje w Bułgarii za 699zł z przelotem z Poznania. Nie analizowaliśmy zbytnio oferty, w opcji „kup teraz” kupiliśmy wakacje dla 4 osób i Chłopczyka.
Na miejscu okazało się, że jest lepiej niż przypuszczaliśmy, ba nawet idealnie! 😀
Wypożyczyliśmy samochód i objechaliśmy najbliższą okolicę wzdłuż i wszerz. Trochę zwiedzania, trochę lenistwa. Dla trzylatka Bułgaria jest zdecydowanie dobrą destynacją, cywilizowaną, względnie bezpieczną, ze wszelkimi „wygodami” potrzebnymi rodzicom z małymi dziećmi.
Czuliśmy się trochę jak u siebie nad Bałtykiem tylko morze cieplejsze i 100% gwarancji słońca! Jednak stragany, sklepiki, bary i klimat nadmorskiej miejscowości niczym nie różni się od naszego Kołobrzegu. Jedynym miejscem, które przenosiło nas w trochę inny klimat był Nessebar, zabytkowe miasteczko wpisane na listę światowego dziedzictwa kultury UNESCO. Sama Warna ma też inny charakter, łatwiej tam wtopić się w tłum mieszkańcow, zjeść z nimi niedzielny obiad w parkowej restauracji, odwiedzić muzeum i pobawić się od wczesnego popoludnia do białego rana w BeachBarach w iście karaibskiej scenerii.
Milo spędziliśmy czas, odpoczęliśmy, ale Bułgaria nie zapewnia uniesień i niezapomnianych wrażeń. Może kiedyś tu wrócimy na emeryturze. 😛
MILENNIUM TRAVEL
.BUŁGARIA_wybraneBUŁGARIA_wybrane2BUŁGARIA_wybrane3aBUŁGARIA_wybrane4BUŁGARIA_wybrane6BUŁGARIA_wybrane7BUŁGARIA_wybrane8BUŁGARIA_wybrane10BUŁGARIA_wybrane11BUŁGARIA_wybrane12BUŁGARIA_wybrane13BUŁGARIA_wybrane14BUŁGARIA_wybrane16BUŁGARIA_wybrane17BUŁGARIA_wybrane18BUŁGARIA_wybrane20BUŁGARIA_wybrane21BUŁGARIA_wybrane23BUŁGARIA_wybrane24BUŁGARIA_wybrane27BUŁGARIA_wybrane26BUŁGARIA_wybrane25BUŁGARIA_wybrane19

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )